Urząd Miejski w Barwicach

Wersja kontrastowa/domyślna

Wersja tekstowa

A- A+

Menu w nagłówku

Logo

725 lat Barwic

Menu główne

Menu główne

  • Miasto i Urząd
  • Kultura, Sport i Turystyka
  • Gospodarka i Inwestycje

Porządek obrad XXXVI sesji VII kadencji Rady Miejskiej w Barwicach

24-11-2017

W dniu 29 listopada 2017 roku o godz. 8.00 odbędzie się XXXVI sesja VII kadencji Rady Miejskiej w Barwicach. Obrady sesji odbędą się w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Barwicach.

Porządek obrad:

1. Otwarcie Sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.  

4. Przedstawienie porządku obrad.

5. Przyjęcie protokołu z obrad Sesji Nr XXXV z dnia 25 października 2017r.

6. Wolna trybuna dla radnych powiatu szczecineckiego.

7. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych gminy Barwice za rok szkolny 2016/2017.

8. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach:

1) stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej im. prof. Władysława Szafera w Barwicach w ośmioletnią Szkołę Podstawową im. prof. Władysława Szafera w Barwicach,

2) stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej w Starym Chwalimiu w ośmioletnią Szkołę Podstawową w Starym Chwalimiu,

3) stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej im. Bolesława Krzywoustego w Piaskach w ośmioletnią Szkołę Podstawową im. Bolesława Krzywoustego w Piaskach,

4) a) intencji ustalenia siedziby Szkoły Podstawowej im. Prof. Władysława Szafera w Barwicach w dwóch budynkach (propozycja Burmistrza Barwic),

   b) intencji ustalenia siedziby Szkoły Podstawowej im. Prof. Władysława Szafera w Barwicach w dwóch budynkach (propozycja klubu radnych),

5)  zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej im. Bolesława Krzywoustego w Piaskach,

6)  nadania statutów sołectw w Gminie Barwice,

7) przyjęcia Programu Współpracy Gminy Barwice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2018,

8)  wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od ceny sprzedawanych udziałów w nieruchomości, w drodze bezprzetargowej na rzecz właścicieli lokali,

9)   wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości gruntowej w drodze bezprzetargowej,

10)   wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości,

11)  wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu części bonifikaty,

12)  zatwierdzenia taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę.      

9.   Sprawozdanie Burmistrza z działalności między sesjami, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady.

10. Trybuna obywatelska.

11. Trybuna sołecka.

12. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

13. Odpowiedzi Burmistrza na zapytania i wnioski.

14. Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych interpelacjach oraz o udzielonych na nieodpowiedziach oraz pozostałe informacje Przewodniczącego.

15. Oświadczenia i komunikaty.

16. Zamknięcie sesji.

Przewodniczący Rady

Edward Trejnis

 

 

 

 

 

Otwórz blok Facebooka przy focusie linka