W dniu 29 listopada 2017 roku o godz. 8.00 odbędzie się XXXVI sesja VII kadencji Rady Miejskiej w Barwicach. Obrady sesji odbędą się w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Barwicach.
Porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.
4. Przedstawienie porządku obrad.
5. Przyjęcie protokołu z obrad Sesji Nr XXXV z dnia 25 października 2017r.
6. Wolna trybuna dla radnych powiatu szczecineckiego.
7. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych gminy Barwice za rok szkolny 2016/2017.
8. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach:
1) stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej im. prof. Władysława Szafera w Barwicach w ośmioletnią Szkołę Podstawową im. prof. Władysława Szafera w Barwicach,
2) stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej w Starym Chwalimiu w ośmioletnią Szkołę Podstawową w Starym Chwalimiu,
3) stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej im. Bolesława Krzywoustego w Piaskach w ośmioletnią Szkołę Podstawową im. Bolesława Krzywoustego w Piaskach,
4) a) intencji ustalenia siedziby Szkoły Podstawowej im. Prof. Władysława Szafera w Barwicach w dwóch budynkach (propozycja Burmistrza Barwic),
b) intencji ustalenia siedziby Szkoły Podstawowej im. Prof. Władysława Szafera w Barwicach w dwóch budynkach (propozycja klubu radnych),
5) zamiaru likwidacji Szkoły Podstawowej im. Bolesława Krzywoustego w Piaskach,
6) nadania statutów sołectw w Gminie Barwice,
7) przyjęcia Programu Współpracy Gminy Barwice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2018,
8) wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od ceny sprzedawanych udziałów w nieruchomości, w drodze bezprzetargowej na rzecz właścicieli lokali,
9) wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości gruntowej w drodze bezprzetargowej,
10) wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości,
11) wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu części bonifikaty,
12) zatwierdzenia taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę.
9. Sprawozdanie Burmistrza z działalności między sesjami, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady.
10. Trybuna obywatelska.
11. Trybuna sołecka.
12. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
13. Odpowiedzi Burmistrza na zapytania i wnioski.
14. Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych interpelacjach oraz o udzielonych na nieodpowiedziach oraz pozostałe informacje Przewodniczącego.
15. Oświadczenia i komunikaty.
16. Zamknięcie sesji.
Przewodniczący Rady
Edward Trejnis


