Urząd Miejski w Barwicach
Opublikowany w Urząd Miejski w Barwicach (https://www.archiwum2.barwice.pl)

Strona główna > Nabór wniosków o powierzenie grantów w ramach poddziałania 19.2

Nabór wniosków o powierzenie grantów w ramach poddziałania 19.2

27-12-2016
[1]

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania POJEZIERZE RAZEM informuje o możliwości składania wniosków o powierzenie grantów w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

1. Numer konkursu: 1/2017/G.

2. Termin podania do wiadomości publicznej ogłoszenia: 27 grudnia 2016r.

3. Termin składania wniosków: od 23 stycznia 2017r. do 20 lutego 2017r.

4. Miejsce i tryb składania wniosków: Wnioski wraz z załącznikami należy składać na odpowiednich formularzach osobiście i bezpośrednio w Biurze Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania POJEZIERZE RAZEM, ul. 28-go Lutego nr 16, pokój nr 3, 78-400 Szczecinek, w terminie  od 23 stycznia 2017r. do 20 lutego 2017r., w następujące dni: poniedziałek, wtorek, środa i piątek  w godz. od 7,00 do 15,00; zaś we czwartki w godz. od 8,00 do 16,00. Komplet dokumentów obejmuje dwa egzemplarze w wersji papierowej wraz z wymaganymi załącznikami oraz jeden egzemplarz w wersji elektronicznej wniosku na płycie CD. Wniosek i dokumenty powinny znajdować się w skoroszytach (prosimy nie zszywać dokumentów).

5. Forma wsparcia:

a) refundacja poniesionych kosztów;

b) do 90 % kosztów kwalifikowalnych;

c) dla jednostek sektora finansów publicznych (JSFP) poziom wsparcia wynosi 63,63% kosztów kwalifikowalnych;

6. Zakres tematyczny operacji: Budowa lub przebudowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej.

7. Warunki udzielenia wsparcia: określone są w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi  z dnia 25 sierpnia 2016r. zmieniającym Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia  24 września 2015r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej  w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, (Dz.U. z 2016, poz.1390) oraz w Wytycznych nr 2/1/2016 z dnia 30 sierpnia 2016r. w zakresie jednolitego i prawidłowego wykonywania przez lokalne grupy działania zadań związanych z realizacją strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego PROW na lata 2014-2020.

8. Wysokość limitu środków: 300 000,00zł; (słownie: trzysta tysięcy złotych zero groszy,-).

9. Minimalne wymagania niezbędne do wyboru wniosku o powierzenie grantu przez Radę LGD: jest uzyskanie minimum 21 punktów, określonych w lokalnych kryteriach wyboru operacji wraz z procedurą ustalania lub zmiany kryteriów.

10. Planowane do realizacji zadania w ramach projektu grantowego: Prace remontowo – modernizacyjne pozwalające na udostępnienie nowych funkcjonalności obiektów służących zwiększonej dostępności do infrastruktury w celu wzmocnieniu więzi i integracji społecznej lokalnej społeczności.

11. Miejsce udostępnienia informacji konkursowej Szczegółowe informacje: dotyczące naboru, w tym kryteria wyboru operacji i wykaz niezbędnych dokumentów wraz z formularzem wniosku o powierzenie grantu, wniosku o rozliczenie grantu oraz wzoru umowy o powierzenie grantu są dostępne w siedzibie Biura LGD POJEZIERZE RAZEM oraz na stronie internetowej Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania POJEZIERZE RAZEM: www.lgd.szczecinek.pl   w zakładce pt.: „NABORY WNIOSKÓW”. Na stronie internetowej LGD POJEZIERZE RAZEM dostępna jest również Lokalna Strategia Rozwoju.

Dodatkowe informacje można uzyskać: od pracowników Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania POJEZIERZE RAZEM: tel./fax: 0-94-37-292-63 oraz drogą e-mail: biuro@lgd.szczecinek.pl.

Załącznik: 
1._wniosek_o_dotacje_w_konkursie_grantowym.doc [2] 396.5KB
2._umowa_o_powierzenie_grantu.doc [3] 306KB
2._zal._1_weksel.doc [4] 258KB
2._zal._2_deklaracja_wekslowa.doc [5] 263KB
3._wniosek_o_platnosc.doc [6] 185KB
4._kryteria_oceny_operacji.doc [7] 286.5KB
5._karta_opisu_operacji_1_2017_g.doc [8] 47.5KB
6._karta_oceny_formalnej_1_2017_g.doc [9] 272KB
7._karta_oceny_merytorycznej_1_2017_g.doc [10] 278KB
8._formularz_odwolania_od_decyzji_rady_1_2017_g.doc [11] 261KB
9._protokol_z_czynnosci_kontrolnych_projektow_grantowych.doc [12] 269.5KB
10._podanie_o_wycofanie_wniosku_1_2017_g.doc [13] 270.5KB
11._sprawozdzanie_z_realizacji_operacji_1_2017_g.doc [14] 272KB
12._ogloszenie_o_naborze_-_grant_nr_1_-_warunki_wyboru_operacji.doc [15] 264KB
13._formularz_informacji_przedstawianych_przy_ubieganiu_sie_o_pomoc_de_minimis.xlsx [16] 78.36KB

Stopka

© 2015 Urząd Miejski w Barwicach

78-460 Barwice, ul. Zwycięzców 22, tel. (94) 37 363 09, (94) 37 363 43, fax. (94) 37 363 49

Polityka plików cookies

725 lat Barwic


Adres źródłowy: https://www.archiwum2.barwice.pl/news/nab%C3%B3r-wniosk%C3%B3w-o-powierzenie-grant%C3%B3w-w-ramach-poddzia%C5%82ania-192

Links:
[1] https://www.archiwum2.barwice.pl/sites/default/files/field/image/logo_lgd_8.jpg
[2] https://www.archiwum2.barwice.pl/sites/default/files/attachment/1._wniosek_o_dotacje_w_konkursie_grantowym.doc
[3] https://www.archiwum2.barwice.pl/sites/default/files/attachment/2._umowa_o_powierzenie_grantu.doc
[4] https://www.archiwum2.barwice.pl/sites/default/files/attachment/2._zal._1_weksel.doc
[5] https://www.archiwum2.barwice.pl/sites/default/files/attachment/2._zal._2_deklaracja_wekslowa.doc
[6] https://www.archiwum2.barwice.pl/sites/default/files/attachment/3._wniosek_o_platnosc.doc
[7] https://www.archiwum2.barwice.pl/sites/default/files/attachment/4._kryteria_oceny_operacji.doc
[8] https://www.archiwum2.barwice.pl/sites/default/files/attachment/5._karta_opisu_operacji_1_2017_g.doc
[9] https://www.archiwum2.barwice.pl/sites/default/files/attachment/6._karta_oceny_formalnej_1_2017_g.doc
[10] https://www.archiwum2.barwice.pl/sites/default/files/attachment/7._karta_oceny_merytorycznej_1_2017_g.doc
[11] https://www.archiwum2.barwice.pl/sites/default/files/attachment/8._formularz_odwolania_od_decyzji_rady_1_2017_g.doc
[12] https://www.archiwum2.barwice.pl/sites/default/files/attachment/9._protokol_z_czynnosci_kontrolnych_projektow_grantowych.doc
[13] https://www.archiwum2.barwice.pl/sites/default/files/attachment/10._podanie_o_wycofanie_wniosku_1_2017_g.doc
[14] https://www.archiwum2.barwice.pl/sites/default/files/attachment/11._sprawozdzanie_z_realizacji_operacji_1_2017_g.doc
[15] https://www.archiwum2.barwice.pl/sites/default/files/attachment/12._ogloszenie_o_naborze_-_grant_nr_1_-_warunki_wyboru_operacji.doc
[16] https://www.archiwum2.barwice.pl/sites/default/files/attachment/13._formularz_informacji_przedstawianych_przy_ubieganiu_sie_o_pomoc_de_minimis_0.xlsx