Szanowni Państwo,
W imieniu Szczecineckiego Centrum Wspierania Biznesu – Urząd Miasta Szczecinek oraz Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości (PFP), w ramach działalności Regionalnego Funduszu Pożyczkowego „Pomeranus”, mamy przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt. „ABC inwentaryzacji”, przeznaczone dla osób pracujących w działach księgowych, magazynach lub dla przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą. Jest to szkolenie w stopniu podstawowym.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników szkolenia z przepisami prawnymi i wynikającymi z nich obowiązkami, metodami i formami inwentaryzacji, zasadami jej przeprowadzania, dokumentacją inwentaryzacyjną oraz orzecznictwem sądowym i interpretacjami organów skarbowych. Wiedza ta jest niezbędna aby prawidłowo wywiązać się z obowiązków nałożonych przepisami prawnymi, prawidłowo zarządzać firmą, podejmować optymalne decyzje przy zakupie zapasów, środków trwałych, czy zarządzać płynnością finansową. Szczegółowy harmonogram szkolenia w załączeniu.
Szkolenie w formie wykładów teoretycznych oraz warsztatów, poprowadzi pani Justyna Maćkowiak - doradca gospodarczy, kwalifikowany księgowy, trener w dziedzinie prowadzenia działalności gospodarczej, rachunkowości, prawa pracy i prawa podatkowego. Na miejscu uczestnicy otrzymają komplet materiałów szkoleniowych.
Szkolenie odbędzie się dnia 4 grudnia 2014 r. w godzinach 9.00 – 16.00 w Szczecinku.
Miejsce szkolenia: Urząd Miasta Szczecinek, Plac Wolności 13, sala szkoleniowa nr 222, II piętro (w nowej części budynku urzędu).
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
W celu rezerwacji miejsca dla Państwa Firmy, uprzejmie prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres e-mail: e.omelanczuk@um.szczecinek.pl
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc (40 osób) prosimy o zgłaszanie jednej osoby z firmy .
O uczestnictwie w szkoleniu decydować będzie kolejność wpływu zgłoszeń.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z panią Elżbietą Omelańczuk, tel. (94) 371 40 83.
Serdecznie zapraszamy!