Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
(t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 506)
zwołuję na dzień 30 maja 2019 r. (czwartek) VII sesję Rady Miejskiej w Barwicach.
Obrady sesji odbędą się w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Barwicach
ul. Zwycięzców 22 o godz. 13.00.
Porządek obrad:
10. Przedstawienie informacji na temat możliwości uzyskania przez Gminę Barwice dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego działanie 2014-2020.
1) 2.14 Poprawa jakości powietrza – Zachodniopomorski Program Antysmogowy.
2) 2.15 Termomodernizacja budynków jednorodzinnych - Zachodniopomorski Program Antysmogowy.
11. Wnioski, interpelacje, oświadczenia radnych.
12. Trybuna sołecka.
13. Trybuna obywatelska.
14. Wolna trybuna dla radnych powiatu szczecineckiego.
15. Sprawozdanie Burmistrza z działalności między sesjami zwłaszcza z wykonania uchwał rady.
16.Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach:
1) ustalenia dopłaty do taryfowych odbiorców usług odprowadzenia ścieków
z obszaru gminy Barwice,
2) wyboru metody ustalenia opłaty oraz stawki tej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
3) uchwalenia regulaminu określającego zasady udzielania i rozliczania dotacji celowej w 2019 roku na dofinansowanie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków lub szczelnych zbiorników bezodpływowych na ścieki bytowo – gospodarcze w celu uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Barwice,
4) ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Barwice oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych od dnia 1 września 2019 roku,
5) wzoru wniosku o przyznanie dodatku energetycznego,
6) zmian w budżecie gminy na 2019 rok,
7) wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości lokal mieszkalny nr 1
w budynku nr 115 Stary Chwalim,
8) wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości lokal mieszkalny nr 4
w budynku nr 115 Stary Chwalim,
9) wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości nr dz. 385/3 obręb ewidencyjny Śmilcz.
17.Odpowiedzi Burmistrza na wnioski.
18. Informacje Przewodniczącego.
19. Zamknięcie Sesji.