Urząd Miejski w Barwicach

Wersja kontrastowa/domyślna

Wersja tekstowa

A- A+

Menu w nagłówku

Logo

725 lat Barwic

Menu główne

Menu główne

  • Miasto i Urząd
  • Kultura, Sport i Turystyka
  • Gospodarka i Inwestycje

Porządek obrad XXII sesji VII kadencji Rady Miejskiej w Barwicach

23-09-2016

29 września 2016r. odbędzie się XXII sesja Rady Miejskiej w Barwi­cach. Obrady sesji odbędą się w sali posiedzeń Urzędu Miej­skiego w Barwicach ul. Zwycięzców 22 o godz. 13.00.

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie Sesji.

  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

  3. Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.

  4. Przedstawienie porządku obrad.

  5. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej Sesji Nr XXI z dnia 30 czerwca 2016r.

  6. Omówienie działalności Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania POJEZIERZE RAZEM oraz przedstawienie zasad i możliwości ubiegania się o fundusze pomocowe pochodzące z Unii Europejskiej w latach 2014-2020 w ramach Programu Operacyjnego PROW 2014-2020 (realizowanego poprzez inicjatywę Leader wdrażaną za pomocą instrumentu RLKS ( Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność)).  

  7. Działalność ZGM sp. z o.o. w Barwicach za 2015r. i I półrocze 2016r

  8. Iformacja o przebiegu wykonania budżetu gminy Barwice, informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacja o przebiegu wykonania planu finansowego OKiT w Barwicach za I półrocze 2016r

  9. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach: zmiany wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych
    i kanalizacyjnych będących w posiadaniu PWiK sp. z o.o. na rok 2016, zmiany uchwały Nr XXIX/200/09, uchylenia uchwały, wyrażenia opinii dotyczącej zmiany granic obrębów geodezyjnych w jednostce ewidencyjnej miasta Barwice, wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości, wysokości stawek podatku od nieruchomości oraz zwolnień w tym podatku, określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych, wprowadzenia opłaty targowej, wysokości stawek opłaty targowej oraz sposobu jej poboru, zmian w budżecie gminy na 2016 rok.

  10. Sprawozdanie Burmistrza z działalności między sesjami, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady

  11. Trybuna obywatelska.

  12. Trybuna sołecka.

  13. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

  14. Wolna trybuna dla radnych powiatu szczecineckiego.

  15. Odpowiedzi Burmistrza na zapytania i wnioski.

  16. Informacja Wiceprzewodniczącej Rady o złożonych interpelacjach oraz o udzielonych na nie odpowiedziach oraz pozostałe informacje Wiceprzewodniczącej.

  17. Oświadczenia i komunikaty.

  18. Zamknięcie sesji.

Wiceprzewodnicząca Rady

 Anna Kieling

 

Otwórz blok Facebooka przy focusie linka