Urząd Miejski w Barwicach

Wersja kontrastowa/domyślna

Wersja tekstowa

A- A+

Menu w nagłówku

Logo

725 lat Barwic

Menu główne

Menu główne

  • Miasto i Urząd
  • Kultura, Sport i Turystyka
  • Gospodarka i Inwestycje

Porządek obrad XIII sesji VII kadencji Rady Miejskiej w Barwicach

22-10-2015

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gmin­nym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm. ) zwołuję XIII sesję Rady Miejskiej
w Barwicach
 
na dzień 27 października 2015r. godz. 13.00 w sali posiedzeń Urzędu Miej­skiego w Barwicach z następującym porządkiem obrad:

 

Porządek obrad sesji:

  1. Otwarcie Sesji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.
  4. Przedstawienie porządku obrad.
  5. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej Sesji Nr XII z dnia 24 września 2015r.
  6. Zadania gminy w zakresie pomocy społecznej, w tym ośrodków i zakładów opiekuńczych; wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej; polityki prorodzinnej,
    w tym zapewnienia kobietom w ciąży opieki socjalnej, medycznej i prawnej -realizacja
    i plany działania.
  7. Roczne sprawozdanie z działalności Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
    w Barwicach za 2014r. oraz potrzeby w zakresie pomocy społecznej.
  8. Wybór ławnika do Sądu Rejonowego w Szczecinku:

1)    przedstawienie opinii zespołu o zgłoszonych kandydatach na ławników,

2)    dyskusja nad kandydatami,

3)    wybór komisji skrutacyjnej,

4)    przeprowadzenie tajnego głosowania,

5)    podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławnika na kadencję 2016-2019.

  9.Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach:

1)   przystąpienia do realizacji projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Działnie:7.1 Programy na rzecz
integracji osób i rodzin zagrożonych ubóstwem i/lub wykluczeniem społecznym
ukierunkowane na aktywizację społeczno-zawodową wykorzystującą instrumenty
aktywizacji edukacyjnej, społecznej, zawodowej, 

2)   wysokości stawek podatku od nieruchomości oraz zwolnień w tym podatku,

3)   określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,

4)   wprowadzenia opłaty targowej, wysokości stawek opłaty targowej oraz sposobu jej poboru.

   10.Sprawozdanie Burmistrza z działalności między sesjami, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady.
   11.Trybuna obywatelska.
   12.Trybuna sołecka.
   13.Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
   14.Wolna trybuna dla radnych powiatu szczecineckiego.
   15.Odpowiedzi Burmistrza na zapytania i wnioski.
   16.Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych interpelacjach oraz o udzielonych na nie odpowiedziach oraz pozostałe informacje Przewodniczącego, w tym dotycząca analizy oświadczeń majątkowych radnych.
   17.Oświadczenia i komunikaty.
  18.Zamknięcie sesji.

 

Przewodniczący Rady
Edward Trejnis

 

 

Otwórz blok Facebooka przy focusie linka