Urząd Miejski w Barwicach

Wersja kontrastowa/domyślna

Wersja tekstowa

A- A+

Menu w nagłówku

Logo

725 lat Barwic

Menu główne

Menu główne

  • Miasto i Urząd
  • Kultura, Sport i Turystyka
  • Gospodarka i Inwestycje

Porządek obrad VIII sesji VII kadencji Rady Miejskiej w Barwicach

24-04-2015

Zawiadomienie o sesji

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gmin­nym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm. ) zwołuję VIII sesję Rady Miejskiej w Barwicach  na dzień 30 kwietnia 2015r. godz. 13.00 w sali posiedzeń Urzędu Miej­skiego w Barwicach z następującym porządkiem obrad:

 

  1. Otwarcie Sesji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.
  4. Przedstawienie porządku obrad.
  5. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej Sesji Nr VI z dnia 26 marca 2015r.
  6. Zadania gminy w zakresie porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej, w tym wyposażenia i utrzymania gminnego magazynu przeciwpowodziowego - realizacja i plany działania.
  7. Sprawozdania za 2014r. Komendanta Policji i Komendanta Straży Miejskiej z ich działalności,
    a także informacji o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego na terenie gminy Barwice.
  8. Informacje komendantów: Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku i Zarządu MG Ochotniczych Straży Pożarnych w Barwicach o stanie bezpieczeństwa pożarowego na terenie gminy Barwice za 2014r. oraz określenie istotnych zagrożeń pożarowych.
  9. Sprawozdanie z realizacji programu współpracy za 2014r.

10. Zadania gminy w zakresie promocji - realizacja i plany na przyszłość.

11. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach:

1)      zwolnienia z obowiązku zbycia nieruchomości w drodze przetargu,

2)      wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości,

3)      ustalenia dopłaty do taryfowych odbiorców usług zaopatrzenia w wodę i odprowadzenie ścieków z obszaru gminy Barwice,

4)      przyjęcia oceny zasobów pomocy społecznej,

5)      wyboru metody ustalenia opłaty oraz stawki tej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

6)      zmian w budżecie gminy na 2015 rok.  

12. Sprawozdanie Burmistrza z działalności między sesjami, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady.

13. Trybuna obywatelska.

14. Trybuna sołecka.

15. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

16. Wolna trybuna dla radnych powiatu szczecineckiego.

17. Odpowiedzi Burmistrza na zapytania i wnioski.

18. Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych interpelacjach oraz o udzielonych na nie odpowiedziach oraz pozostałe informacje Przewodniczącego.

19. Oświadczenia i komunikaty.

20. Zamknięcie sesji.

 

Przewodniczący Rady
Edward Trejnis 

 

Otwórz blok Facebooka przy focusie linka