Szanowni Państwo,
Szczecineckie Centrum Wspierania Biznesu, Urząd Miasta - Wydział Rozwoju oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) – jako instytucja wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) mają przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt.: „Profesjonalna Obsługa Klienta”.
Celem szkolenia jest przedstawienie standardów oraz przećwiczenie umiejętności profesjonalnej obsługi klienta.
Szkolenie kierowane jest do osób zajmujących się bezpośrednią obsługą klienta, sprzedażą oraz dla wszystkich chcących wzbogacić swój warsztat sprzedawcy.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają cechy i zachowania, które pomagają w kontaktach z innymi ludźmi oraz te, które efektywny kontakt skutecznie uniemożliwiają. Dowiedzą się, jak wykorzystać swoje atuty do zbudowania pozytywnych relacji w kontakcie z klientem również w trakcie rozmowy telefonicznej. Poznają także podstawowe elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Szkolenie ma formę treningu umiejętności – uczestnicy wykonują ćwiczenia praktyczne, dokonują analizy rzeczywistych przypadków. Każde ćwiczenie jest omawiane, dzięki czemu uczestnicy otrzymują informację zwrotną.
Szkolenie poprowadzi pan Janusz Szewczyk – certyfikowany trener biznesu, doświadczony praktyk w dziedzinie sprzedaży.
Szkolenie odbędzie się w Szczecinku dnia 14 maja 2015 r. w godzinach 9.00 – 16.00, miejsce szkolenia: Urząd Miasta Szczecinek, Plac Wolności 13, sala szkoleniowa nr 218, II piętro (w nowej części budynku urzędu).
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Liczba miejsc jest ograniczona (25 osób), decydować będzie kolejność wpływu zgłoszeń.
W celu rezerwacji miejsca dla Państwa Firmy, uprzejmie prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres e-mail: e.omelanczuk@um.szczecinek.pl
W przypadku pytań, prosimy o kontakt z panią Elżbietą Omelańczuk, tel. (94) 371 40 83.
Serdecznie zapraszamy !